در مورد زیشل بیشتر بدانید

فیلر زیشل یک نام تجاری برای پرکننده های برپایه ی هیالورونیک اسیدغیرحیوانی است که با ویسکوالاستیسیته بالا و پایدار تولید می شود. این محصول دارای فرمولاسیون ترمیمی بوده و برای ترمیم بافت صورت استفاده می شود. این برند کیفیت و زیست سازگاری خود را از طریق فرمولاسیون تست شده، نتایج آزمایشگاهی، ارزیابی‌های اثربخشی – داده‌های بالینی WSRS و رضایت بیمار به اثبات رسانده است.

 

فیلرهیالیورونیک اسید ZISHÉL برای رفع چین و چروک های پوستی، بافت های تحلیل رفته ناشی از سالخوردگی و حجم دهی زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

فیلر از چه ساخته می شود؟

طیف گسترده ای از فیلرهای پوستی وجود دارد که توسط جراحان زیبایی در سراسر جهان استفاده می شود. چهار نوع استاندارد فیلر که عموما در عمل جراحی زیبایی استفاده می شود، عبارتند از فیلرهای هیالورونیک اسید، فیلرهای پلی-ال-لاتیک اسید، فیلرهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم و فیلرهای پلی متیل متاکریلات (PMMA)

به طور کلی، فیلرها پوستی برای درمان ایمن و بدون جراحی چین و چروک ها مورد استقبال هستند، اما استفاده از آنها به همین جا ختم نمی شود زیرا می توان از آنها برای اهداف بسیاری استفاده کرد.

 

فیلر هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در پوست شما وجود دارد. چروکیدگی و آبرسانی پوست شما را حفظ می کند. فیلرهای HA معمولاً نرم و ژل مانند هستند. قبل از اینکه بدن به آرامی و به طور طبیعی ذرات HA را جذب کند، نتایج خود را حدود 6 تا 12 ماه حفظ می کند. بیشتر فیلرهای HA با یک ماده بی‌حسی به نام لیدوکائین تزریق می‌شوند تا به کاهش درد و ناراحتی در طول و بعد از درمان کمک کنند.

 

محصولات ZISHÉL

محصولات زیشل دارای چندین ویژگی انحصاری هستند که عامل اصلی پیشی آن از رقبای خود می باشد. هیالورونیک اسید با فرمولاسیون BDDE با کاهش سرعت تجزیه زیستی، به افزایش طول عمر HA طبیعی بدن فرد کمک می کند و درخشش جوانی و شادابی پوست را که بر اثر گذر زمان از بین رفته است تقویت می نماید. بدین ترتیب با چین و چروک های آزار دهنده خداحافظی و به پوست جوان و شاداب سلام کنید!

فیلر برای چه نواحی استفاده می شود؟

توصیه می شود که این محصول برای اصلاح چین و چروک های متوسط تا شدید صورت، چین ها و اسکارهای ناشی از آکنه، اصلاح فرم بینی، خطوط ماریونت و خطوط افتاده صورت مانند خط لبخند و اخم استفاده شود.

تاثیر فیلر به چه صورت است؟

بلافاصله بعد از درمان نتیجه (جوانسازی و یا حجم دهی) را خواهید دید. حتی می توانید بعد از درمان یک طرف صورت خود به آینه نگاه کنید و با قبل از تزریق فیلر(طرف درمان شده و درمان نشده) مقایسه کنید.

 

چه برندی برای تزریق فیلر بهتر است؟

برند زیشل توسط کمپانی زیشل کره جنوبی، بعنوان یکی از برترین فیلرهای بر اساس انجام شده تحقیقات دارویی و سلول های بنیادی، تولید و ایمن بودن آن از نظر بالینی ثابت شده است. همچنین و دارای تاییدیه بالینی از دانشگاه پزشکی، بانک سلول های بنیادی و آزمایشگاه های تحقیقاتی واقع در ایالات متحده، ژاپن و کره است. شایان ذکر است که این فیلر تنها 10  سی سی است که توانسته مجوز وزرات بهداشت ایران را نیز از آن خود کند.

 

عوارض جانبی فیلر

شایع ترین عوارض جانبی تورم، کبودی، قرمزی یا حساسیت در محل تزریق بلافاصله پس از درمان است. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با پزشک معالج خود تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *