تزریق فیلر چیست؟

تزریق فیلر راهی سریع برای اصلاحات گوناگونی در صورت از جمله گر دندان و بیشتر شدن حجم صورت، بیشتر شدن حجم لب، کم تر شدن چین و چروک و خطوط اخم و… می باشد.

امروزه برخی از افراد که بیش از دیگران به زیبایی خود توجه میکنند:تزریق در برنامه مداوم مواظبت از پوست می رهند. به همین دلیل تزریق فیلر بعد از بوتاکس کردن (تزریق ژل برای چین و چروک های عمیق تر کاربرد دارد) پر کاربردترین عمل زیبایی در جهان می باشد.

فیلر های مورد تزریق دارای انواع گوناگونی میباشند؛ که همگی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) هستند.

انواع فیلر ها

فیلر های قابل جذب که دارای کلاژن بوده و پس از مدتی در پوست جذب می شود.
فیلر های غیر قابل جذب که حاوی ترکیبات اکرولیک است و خاصیت گلوله شدن دارد و نمی توان آن را جذب پوست کرد. این دسته کم مصرف تر از دیر جذب ها هستند.

درمان کاهش حجم صورت با تزریق فیلر
با بیشتر شدن سن از شادابی، جوانی و حجم صورت کاسته می شود. این حالت گاهی در در لب ها، گونه ها و پلک ها بیشتر مشاهده می شود. تزریق ژل روشی موثر و بی خطر برای جبران این کاهش حجم و پر کردن مناطق گود و فرو رفته در صورت است.
رفع گودی، پف و سیاهی زیر چشم
لیفت ابرو
درمان افتادگی پوست صورت و گردن

جوان سازی دست ها:

این روش فقط برای صورت نیست. یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست دست، ایجاد ظاهری نرم و لطیف روی پوست دست و پنهان کردن برجستگی های استخوانی و رنگ های زیر دست، تزریق ژل است.
زیبایی بینی بدون جراحی: با تزریق ژل در محل مناسب، می توان فرم کج یا نا متناسب بینی را بدون انجام جراحی تا حدود زیادی بهبود داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *